Jumaat, 15 Jun 2012

Di sebalik WWW1

Gara-gara Nizar lilin



Salahuddin Ayub kempunan jawatan MB Johor




Sultan Johor dah murka. Rakyat Johor lebihlah lagi. Nampaknya peluang Salahuddin Ayub nak jadi MB Johor akan tinggal angan-angan. Semuanya gara-gara mulut celupar Nizar jahanam. Orang lain bida nombor dia tak pertikai, tapi bila Sultan Johor bida nombor dia pertikai. Pasti semuanya kerana kerusi MB Johor. 

Nizar nampaknya jealous pada Salahuddin yang diwar-warkan akan jadi MB Johor jika PR menang PRU13. Lebih-lebih lagi presiden PAS dah keluarkan fatwa mengenai jawatan PM dan tentunya akan digunapakai untuk jawatan MB. Mesti Islam dan mesti Melayu. Ini sekaligus akan menjadikan jawatan MB hak milik PAS jika PR memerintah kecuali DAP letak calon Melayu. Nak bagi pada PKR, memang Chua Jui Meng akan kena reject awal-awal lagi. Nah, di sini makin terserlah busuk hati Nizar terhadap kawan separti. Kalau lawan jangan ceritalah.

Nampaknya, rakyat Johor akan tolak sama sekali PAS dalam PRU 13 nanti, salah satu penyumbangnya tentu sekali Nizar jahanam tu. Sian Salahuddin, tak ada jawatan dan tak ada kerusi, sudah tentu karier politiknya akan berkubur..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Blogger 1

bmf

bmf