Khamis, 15 Oktober 2020

Catur lagi



pic kat bawah..
nampak sangat.... tak betulnya..
tapi biarlah nampak sangat
din tak kisah pun..
yang pelik...
atuk jumpa ku li
tak mungkin ku li jumpa atuk
mesti ada sesuatu ni


mungkin dapatan dari gambar ni
maka lahirlah surat ku li
 


surat ku li 
pastinya sebab ini.... lepas bang non buat
sidang media...


entah.....
apa lagi game atuk kali ni...
bisa juga otak umur 95 tahun ni...

tak apa, orang bawah tengok ja orang atas
main game....
yang pasti, mesti ada yang akan jatuh
ke bawah

Isnin, 12 Oktober 2020

pE Em



esok...
13.10.20
mungkinkah, 
doa termakbul
atau ditolak..


cuma... bikin spoil..
tak perlulah sampai lapor-lapor polis
konon nama masuk dalam list..
kan esok ada lagi alasan bang non
kalau tak jadi..
patutnya.. biar je la..

tak perlu takut..
kalau setia pada UMNO tak belah bagi
bang non buat apa pun tak kan tunduk

tunggu je la esok..
kalau bang non dah ditakdirkan
jadi pm atau tak jadi pm
ALLAH juga sebaik-baik
perancang...


 

Khamis, 8 Oktober 2020

Pe Em


tabik dengan yakin
ha ha ha
ramai serabut ni
resah gelisah, gundah gulana
asyik fikir
covid19 meraja lela
belah satu yakin
belah dua ragu yakin
belah tiga yakin ragu


mana la bole jadi...

ada dap, tak mungkin ada UMNO dan gps...

tak mungkin ada PAS..

betul lah...

tolak TM lagi, mananya nak cukup


keberangkaliannya, mungkin macam ni..

ideanya sama seperti kewujudan PN, 

sokongan daripada individu, bukan parti

tanpa sokongan Zahid dan DSNR...

AP UMNO + PKR + DAP + Amanah + AP PAS + AP + GPS + AP Warisan dan bertambah...

Mungkin lah kut...

masih ragu, nampak logik tapi tak logik...

ermm lantaklah..

sementara menunggu Selasa, biarlah jantung terus berdebar...

Biarlah bang non meghitung hari, rezeki tetap tidak akan salah alamat... tunggu je lah...

Baik tunggu ni...


Zero covid19.. macam pak din ni cakap..

namun hakikatnya....

tiap hari, covid19 makan mengganas
merebak dan menyebarluas...







Blogger 1

bmf

bmf