Sabtu, 19 Mei 2012

Haram Jadah

satu lagi haram jadah keluar UMNO...

kalau dah keluar tu, keluar aja lah... tak perlu nak kutuk dan caci yang parti yang selama ini bagi dia makan, bagi anak bini dia makan.... nanti sumber tu jadi haram, satu keluarga jadi haram jadah...


keluar baik-baik, seperti mana masuk dulu pun dengan cara baik. orang akan respek kat kau...




mungkin dia ni kemaruk nak jadi adun, sebab DAP ada kekosongan, mesti haram jadah ni dah berangan siang malam...

untungnya jadi ahli DAP

- boleh jadi adun / mp terjun

- boleh jadi MB Perak terjun ( jika PR menang )

- atau boleh jadi senator

- gaji RM50000

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blogger 1