Khamis, 14 Februari 2013

MB dan KM

MB dan KM kat bawah ni patut dah kena reject. Kalau dijanjikan masih pegang jawatan lagi lepas PRU13, mungkin kes sama macam ramai akar umbi marah ngan Tun Abdullah....



MB Johor


KM Sabah


Harus PM buka mata dan pasang telinga elok-elok. banyak sangat maklumat-maklumat tak sedap didengar dengan KM dan MB kat atas yang jadi bahan pembangkang....


KM Sarawak

Dah lama sangat... bagi-bagilah pada timbalan pulak. Jadilah macam Tun M yang bersara bila nama tengah harum. Janganlah jadi macam Nik Aziz.... nak pegang MB entah sampai bila....














Kubur

Punya taksub pada Mat Indera yang berfahaman komunis, namun nak cari kubur pun tak boleh. Ntah kubur sapa, main letak je label konon kubur Mat Indera.....

 














siap letak pejuang bangsa lagi.... PAS ni dah berfahaman komunis agaknya...




Ini kubur sebenar... Apakah kubur ni macam komunis punya kubur, PAS malu nak akui kubur ni kubur Mat Indera...








PAS patut perbetulkan kesalahan ni.... tapi mahukah PAS akui kesalahan...?









Blogger 1