Khamis, 27 Jun 2013

bila

dalam dua tiga hari ni... 

isu blogger di kedah mungkin bikin puak pr ketawa...


Beza antara @McTheoryz dengan blogger belaan Ahmad Bashah 



kenapa ya...

bila dah menang... akan saling bercakaran, saling berebutan dan saling tunjuk yang diri tu hebat...

kenapa ya...

bila susah boleh sama-sama berjuang untuk kemenangan parti...

nampaknya...

kalau tidak ditenangkan, akan makin panas yang boleh membakar.... jadi arang dan menerbitkan jerebu....

sebelum ni... isu cantas mencantas, tikam menikam sebelum PRU13...

entahlah.... 

bila nak selesai...

tunggu BN tumbang tak bangun-bangun baru nak menyesal......

Selasa, 25 Jun 2013

sumpah

Anwar....




bila ceramah, fitnah bukan main, ngalahkan magazine m16. caci, kutuk, cerca dan hina dah jadi mainan mulut.

tapi bila jumpa...



hebat sungguh lakonannya...









memang betul-betul sesumpah.... 



orang yang dah dimakan sumpah dan disumpah oleh rakyat... sekarang ni dah bertambah lagi bilangan rakyat yang menyumpah Anwar....

demo nak halang AP Pengencing Rakyat daripada angkat sumpah.....



Isnin, 24 Jun 2013

P.R

Anwar angkat sumpah....



sebelum tu, datang dengan senyuman lagi... bagai tak tahu apa yang cuba dibuat oleh pendemo=pendemo gila di luar Parlimen...


dekat luar....



bila dah dilantik jadi Ketua Pembangkang.... hilang dan gugurlah semua tuduhan terhadap kerajaan dan SPR... yang tinggal hanya isu dakwat kekal.... itu pun sebab Nuar berani buat laporan.... tuduhan dan fitnah lain dia tak berani buat laporan... takut lapor lain, timbul pulak masalah lain.....

dan yang bebal dan bangangnya.... beruk-beruk dan kera-kera gila yang yang cuba menghalang ahli parlimen PR dari angkat sumpah....




blackout505 cuma xperimen Nuar nak gertak kerajaan.... bila tengok statistik pengundi yang begitu ramai sokong PR terutamanya di KL dan Selangor.... Nuar pasti ratusan ribu akan datang.... namun hakikatnya, bila puak tu dah pecah tembelang, cina-cina kat KL dan Selangor tak berani nak tunjuk muka sokong PR... yang ada cuma Melayu Islam bebal yang dah Nuar bagi minum air kencing.. 

P.R dasar Pengencing Rakyat...mengkhianati perjuangan penyokong mereka bila membelakangkan blackout505 yang dijaja dan dicanang seluruh negara....

Ahad, 23 Jun 2013

bendera

Best sungguh gambar kat bawah ni....





di mana-mana hanya ada PASPKR DAP...



PSM langsung tak dipandang....

tap yang lagi sedih....



boleh jadi alas, boleh dipijak-pijak dalam satu aktiviti PR yang sangat besar... kalau pijak bendera tercicir tak apa juga.....

Blogger 1