Jumaat, 22 Ogos 2014

begitu saja

la...



fitnah mlm

bagi lepas begitu saja...

hilang kerusi parlimen

hilang jawatan menteri..

boleh biar begitu saja...

baik sungguh orang UMNO....

nanti kalau semua melepas

sesal pun tak guna...

mungkin....

tak apalah....

anak nuar dah dapat title baru...

kaki fitnah..

banyak % yang dia dapat hasil cerita fitnah dia...

yang dengar, yang percaya, dan sebar

besarnya hasil dosa dia....

mungkin tu juga salah satu sebab

nikmat kebahagian hidup ditarik balik...

Rabu, 20 Ogos 2014

kasihan sungguh


Tak lamalah nasib Dr ni dalam PAS ( PIS )..

yang terbaru, baca sini


di bawah antara beberapa posting kontoversi Dr ni tentang Nuar, orang yang jadi pujaan dan idola Mat Sabu, timbalan presiden PAS (PIS).

akan kena tendang keluarlah dia ni, sama nasib macam Ustaz Nasha.












PAS (PIS) tu jadi jamban tempat PKR dan DAP berak, kencing dan buang kahak lendir. Biar kena kutuk dan caci pun, tetap akan melutut depan PKR dan DAP

Selasa, 19 Ogos 2014

patut tukar

patut tukar nama

tukar objektif dan hala tuju parti

Pas ( Parti Islam Se-Malaysia ) patutnya PIS

dah jadi....

Parti AnwarinaS

senangnya nak lepaskan diri,

serah saja pada Sultan...

baca sini

 

memang lidah bercabang

tunggu bala aja yang datang

dunia lebih penting dari akhirat...

mohon perkenan sultan agar dibubarkan dewan aja...

sudah diberi peluang untuk perintah dan tegakkan syiar Islam

namun semuanya dicampak dalam longkang...

memang mulut bau longkang betul la..

hanyir dan hancing

Isnin, 18 Ogos 2014

hero sebenar..

kerajaan Islam PAS tumbang.

dah dijangka dah... yang tumbangkan pun PAS juga...

walau hati benar berharap agar PAS mendokong TSKI..

namun...

geng anwar juga yang menang....

PAS patut tabalkan Mat Sabu sebagai Presiden PAS, yang ada sekarang patut dipecat.

Mat Sabu lebih konsisten dengan apa yang dia cakap berbanding Haji Hadi yang berbelit-belit. Sama macam mana dia nak selamatkan Nuar dulu, terpaksa kata video tak boleh dijadikan bukti. Majlis Syura Ulama pun dia orang tak peduli.Segala caci maki terhadap PAS pun lenyap, tak berbekas pada dia orang.

Tak boleh nak maki. Moga hati hitam mereka diputihkan semula.



kenapa Mat Sabu wajar jadi Presiden PAS.

dia kata sokong Wan Azizah sebagai MB Selangor, dan keputusan PAS sokong pun tak berubah. Cuma naik nama Azmin yang kemudian bagi jalan pada bini Nuar untuk jadi MB.

ada tak penyokong PAS buat macam ni bila Jijah angkat sumpah jadi MB nanti...



hero sebenar dalam drama ni sudah tentu...

 

PAS juga, terutamanya geng ulama patut simpan orang-orang dia dalam PKR dan DAP. 



Ahad, 17 Ogos 2014

PAS akan pusing

Kata Khalid Samad, si penjilat Nuar ni.... PAS akan kembali bersama PR...

 

rujuk sini

menarik di sini, bila dia kata...

"Masalahnya kerana masyarakat secara umum bila sebut Datin Seri Wan Azizah, mereka fikir dia isteri Datuk Seri Anwar Ibrahim, mereka tidak fikir dia (sebagai) Presiden PKR, inilah menjadi antara faktor yang tidak disenangi oleh beberapa kepemimpinan PAS Pusat," katanya ketika ditemui pemberita selepas menyampaikan ceramah pada Majlis Jamuan Makan Malam `Lawan Tetap Lawan', di sini malam tadi.

kalau nak sangat Jijah ni jadi MB Selangor, Khalid patut suruh Nuar berpisah aja dengan Jijah. PAS pasti akan sokong sebab Nuar dah tak ada apa-apa talian lagi dengan  Jijah. Lepas jadi MB, boleh rujuk semula.

Jumaat, 15 Ogos 2014

curi

jijah dah curi dua pemain bola TSKI...

dah teruk kena serang sekarang ni...

tak tahu nafas masih boleh sampai ke wisel penamat ke tak...

atau gawang terusan dirobek oleh ratusan bola....

bayang kejatuhan dah nampak....

 

nampak gayanya....

kerajaan PR yang tumbang akan bangun semula...

tak perlu sokongan 100% PAS, dah cukup buat PR berkuasa semula...

kalau ini  kekal, dan PAS pecat dua adun ni....

maka berkuburlah kerajaan Islam Melayu di Selangor....

yang kuburkan pun orang PAS...

tapi....

ini belum lagi memungkinkan yang Jijah akan jadi MB Selangor....

kalau sultan tak berkenan.... tetap kempunan....

apapun...

kalaulah TSKI kekal MB, semua adun PAS sokong TSKI, serta sokongan UMNO tanpa syarat...

alangkah indahnya nikmat yang Allah berikan....

Allah maha mengetahui.... inilah petunjuk yang Allah berikan pada rakyat....

apa wajah dan hati PAS sebenarnya...

Selasa, 12 Ogos 2014

masih seri


kalau main bola, boleh dikatakan situasi  semasa sekarang adalah seri



Bila Tan Sri Khalid Ibrahim ( TSKI ) dituduh rasuah oleh Saifuddin PKR

TSKI0 - 1 PKR

TSKI hantar maklumat kat SPRM..

TSKI 1 - 1 PKR

TSKI dipecat oleh PKR

TSKI 1 - 2 PKR

TSKI Kekal MB Selangor

TSKI 2 - 2 PKR

masa masih panjang.
Nuar dah jumpa presiden PAS.
akal Nuar nak kenakan orang ni memang tahap phd
sudah tentu untuk dapatkan sokongan presiden PAS.
mungkin kes saman jadi taruhan.

PAS sokong TSKI kekal jadi MB. tapi... bolehkah bertahan.? Kalau diadakan undi tidak percaya kepada TSKI, akan kekalkah semua adun PAS menyokong TSKI.







Blogger 1