Khamis, 14 Mac 2013

Dah Kena tangkap

Terkini.....

Cikgu biadap kat bawah ni dah kena tangkap...



padan muka, lepas ni boleh fikir-fikir nak letak jawatan. kalau tak, bagi pindah kat Semporna atau Lahad Datu. Pulau Bangi pun dekat dengan Filipina.

Tak payah nak bagi maaf, kalau pun dia nak minta maaf. Kalau otak dah kena racun dengan pembangkang, sampai bila pun dia tak kan hormat pada anggota keselamatan. Nak hormat pada kerajaan yang bagi dia makan, jangan haraplah boleh dapat dari orang macam ni....

dia ni, salah sorang totok pembangkang yang ada dalam jabatan kerajaan.... sebenarnya.. kalau scan betul-betul, puak-puak dia orang ni yang banyak jadi penjawat awam.


klik sini

Laporan Utusan mengenai cikgu biadap ni

Cikgu

Cikgu biadap ni akan mula disiasat....

kalau otak sudah diracun ideologi pembangkang, semua perbuatan baik akan dilihat buruk.....





 

Berikut kenyataan akhbar Ketua Pengarah Pelajaran Malaysia



Banyak seruan agar cikgu ni dipecat. Tapi, tindakan yang sesuai ialah pindahkan cikgu ni ke tempat-tempat yang berlaku pencerobohan. Lahad Datu dan pulau-pulau di Semporna yang berdekatan dengan sempadan Filipina. Biar tidur tak lena makan tak lalu sepanjang hidup....

Paling dikehendaki




Muka-muka pengganas militan yang patut dihukum bunuh oleh kerajaan Malaysia kerana telah menyerang dan membunuh rakyat Malaysia.
 

Anak Beranak, Jacel dan Kiram lll
Nur Misuari - sekutu utama Kiram lll

Jurucakap Kiram lll

Blogger 1