Khamis, 14 Mac 2013

Dah Kena tangkap

Terkini.....

Cikgu biadap kat bawah ni dah kena tangkap...



padan muka, lepas ni boleh fikir-fikir nak letak jawatan. kalau tak, bagi pindah kat Semporna atau Lahad Datu. Pulau Bangi pun dekat dengan Filipina.

Tak payah nak bagi maaf, kalau pun dia nak minta maaf. Kalau otak dah kena racun dengan pembangkang, sampai bila pun dia tak kan hormat pada anggota keselamatan. Nak hormat pada kerajaan yang bagi dia makan, jangan haraplah boleh dapat dari orang macam ni....

dia ni, salah sorang totok pembangkang yang ada dalam jabatan kerajaan.... sebenarnya.. kalau scan betul-betul, puak-puak dia orang ni yang banyak jadi penjawat awam.


klik sini

Laporan Utusan mengenai cikgu biadap ni

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blogger 1