Ahad, 5 Mei 2013

Latest... anak beranak

Laporan rasmi dari TV1

Anak beranak puaka menang...



anak beranak ni menang...



memang Cina takkan undi BN...

Undilah....

Salam semua...

Hari ni, masa yang ditunggu... peluang kita semua untuk menguburkan karier politik yang didokong oleh bangsat-bangsat dalam PAS, PKR dan DAP serta PSM

Kalau korang marah dengan calon yang tidak menepati kehendak korang, tolak sedikitlah perasaan marah tu ke tepi... Insya Allah, lepas PRU kalau menang, ada masalah rujuk aja kat dia... kalau tak layan.... sorong segala bukti pada PM...

untuk PRU kali ni... perjuangan kita bukan hanya memastikan BN menang besar tapi juga demi menyelamatkan agama, bangsa dan negara....

ingat, bila undi... undi BN...dalam kertas undi tak ada muka calon, yang ada cuma dacing... cuma dacing... jadi pangkahlah dacing....



kenapa LKS dulu beria-ia sangat nak pakai logo PAS, sebab dia nak pengundi Islam pangkah PR tanpa rasa serba salah dan berdosa....

undi roket sama seperti menyuburkan penentangan Islam di Malaysia.. nak harapkan PAS perjuangkan Islam... kalimah Allah pun tak mampu nak pertahankan.... lagipun, apa yang PAS dapat perjuangkan kalau parti dah sesat, dengan syiahnya, dengan taksubnya... dengan syaitannya...

ingat... undi BN, maknanya kita undi Najib. Kita pertahankan Islam, kita pertahankan hak Melayu dan bumiputera, kita pertahankan kemakmuran, keharmonian dan kesejahteraan negara....



Undi PR maknanya undi Anwar... anda sokong LGBT, anda sokong Israel, Islam liberal, rasuah, kroni.... dan segala macam kerosakan lagi yang akan dibawa oleh pemilik parti dajal mata satu...



tenung lambang PKR di pintu kereta...





Mengapa Israel....

Mengapa Yahudi Israel nak sangat pembangkang menang dalam PRU 13 ni...

Mengapa Yahudi Israel nak sangat Anwar jadi PM hingga ada yang mendoakan kejayaan pembangkang dalam PRU13 kali ni..


gereja doa pr

rujuk sini

Mengapa nak sangat kerajaan BN yang ditunjangi oleh parti UMNO dan didokong oleh orang Melayu Islam dan Bumiputera ditumbangkan....

Mengapa....

antara sebabnya... 

di Asia Tenggara hanya suara Malaysia saja yang konsisten menentang kekejaman Israel. Nak harap Indon walaupun mempunyai penduduk paling ramai Islam namun kalau nak angkat agama Islam jadi agama utama pun tak mampu, inikan pulak nak mengecam dan menentang kekejaman Israel. Setakat rakyat nak berdemo memang boleh namun apa kekuatan yang ada jika suara yang keluar hanya seperti bisikan.

Jika PR memerintah, secara tidak langsung Aman Palestine pasti akan dikuburkan.



Aman Palestine



Tak kan ada lagi kunjungan waima bantuan dan sokongan Malaysia terhadap perjuangan rakyat Palestine menentang kekejaman zionis.

Blogger 1