Ahad, 5 Mei 2013

Undilah....

Salam semua...

Hari ni, masa yang ditunggu... peluang kita semua untuk menguburkan karier politik yang didokong oleh bangsat-bangsat dalam PAS, PKR dan DAP serta PSM

Kalau korang marah dengan calon yang tidak menepati kehendak korang, tolak sedikitlah perasaan marah tu ke tepi... Insya Allah, lepas PRU kalau menang, ada masalah rujuk aja kat dia... kalau tak layan.... sorong segala bukti pada PM...

untuk PRU kali ni... perjuangan kita bukan hanya memastikan BN menang besar tapi juga demi menyelamatkan agama, bangsa dan negara....

ingat, bila undi... undi BN...dalam kertas undi tak ada muka calon, yang ada cuma dacing... cuma dacing... jadi pangkahlah dacing....



kenapa LKS dulu beria-ia sangat nak pakai logo PAS, sebab dia nak pengundi Islam pangkah PR tanpa rasa serba salah dan berdosa....

undi roket sama seperti menyuburkan penentangan Islam di Malaysia.. nak harapkan PAS perjuangkan Islam... kalimah Allah pun tak mampu nak pertahankan.... lagipun, apa yang PAS dapat perjuangkan kalau parti dah sesat, dengan syiahnya, dengan taksubnya... dengan syaitannya...

ingat... undi BN, maknanya kita undi Najib. Kita pertahankan Islam, kita pertahankan hak Melayu dan bumiputera, kita pertahankan kemakmuran, keharmonian dan kesejahteraan negara....



Undi PR maknanya undi Anwar... anda sokong LGBT, anda sokong Israel, Islam liberal, rasuah, kroni.... dan segala macam kerosakan lagi yang akan dibawa oleh pemilik parti dajal mata satu...



tenung lambang PKR di pintu kereta...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blogger 1