Sabtu, 28 September 2013

sepatutnya....

lama aku nak tulis benda ni... cuma bila otai kat bawah sokong secara terbuka....




sepatutnya..... calon ni diberi mandat pimpin Pemuda Umno....



baca sini

dia buat promo murahan ke, buat lawak bodoh ke, dia buat gempak ke.... apa saja alasan yang dilemparkan padanya.... dia patut diberi undi untuk pimpin Pemuda UMNO.

kenapa....? sebab dia  berani bersumpah. tak kiralah dia bersumpah kat mana... apa yang perlu dan penting... ada yang jadi saksi dia bersumpah laknat....

yang lain, ada berani bersumpah laknat ke...?

kalau setakat nak jadi  A Ba Ta sebagai teras dan tunjang politik... semua orang pun boleh cakap.....


Khamis, 26 September 2013

Siapa sangka

pertemuan, jodoh, ajal semuanya di bawah rahsia Allah yang maha esa.....

Foto Menarik

 PENYANYI Adam bersama isterinya Fiza selamat dinikahkan di pejabat Agama Islam Selangor. Bekas anggota kumpulan Elite, Siti Zaidatul Fiza Abdul Halim, 32 sah menjadi isteri kepada penyanyi kelahiran Akademi Fantasia musim kedua, Mohd Aizam Mat Saman, 30 dengan mas kahwin RM300 dan hantaran sepersalinan lengkap. FOTO Osman Adnan.

Sabtu, 21 September 2013

Bisu





sprm dah jadi bisu....
















buat tindakan lepas tu tak buat apa-apa kenyataan...

tindakan inilah yang akan timbulkan berbagai-bagai persepsi...

pembangkang pun bersorak bagai nak rak, sebab dah disediakan senjata...

tinggal tembak saja.....

kalau benar bersalah....

hari ni buat tindakan, dan jelaskan kepada rakyat... biar jelas dan terang...

rakyat pun tidak akan ambil maklumat daripada pembangkang...

persepsi rakyat pun tidak akan terpesong.....



baca sini

Jumaat, 20 September 2013

Habislah...

Habislah Najib.... Habislah BN...





 


muka Nuar dah balik muda....
tenaga, jangan ceritalah.... memang sentiasa muda...

Kalau macam ni..... PRU14 nanti.... boleh bungkus BN....

jadi dalam PAU UMNO nanti.... perlu cantas pemimpin-pemimpin yang lembik, tak buat kerja.... kaki ampu, kaki kipas.... pilihlah pemimpin-pemimpin yang boleh buat kerja untuk terutamanya dalam menawan hati semula orang-orang Melayu dan dalam masa yang sama berjuang untuk memertabatkan agama, bangsa dan negara......




Blogger 1