Selasa, 17 Mei 2011

To Sir With Love

Sempena Hari Guru, ada baiknya kita mengucapkan penghargaan setinggi-tingginya kepada mereka. Terima Kasih Guru. Tanpa kalian siapalah kami.


video

Isnin, 9 Mei 2011

Anwar & Pandikutti

Betullah kata KuNan ni

Kalau nak suruh Anwar mohon maaf, sampai kiamat pun dia tak kan buat. Tapi kreditlah untuk DS Najib sebab tak ambik kisah dengan apa yang orang tua meroyan ni cakap. Bahkah tuduhan dan fitnah lebih dahsyat iaitu bersubahat dengan pembunuhan Altantuya, DS Najib tetap cool dan tak menggelabah. sebabnya, kalau memang tak buat dan tak buat salah, apa nak takut. bukan macam orang tua sekor ni, depan bini sakit belakang, depan boy jambu dan ayam pucat, sakit belakang pulih sekelip mata. tanya jam omega, naik angin, tanya dna, melenting, tanya video seks, tunjuk perut. wah, kalau gini senanglah semua perogol dan bakal perogol kat Malaysia ni, tunjuk perut ja, dah boleh lepas. Gelar PM pandikutti walhal sendiri Brader Anwar Bin Ibrahim. Tak jelas lagi ke, Tuhan dah tunjuk dari nama..

Jumaat, 6 Mei 2011

Kabinet Bayangan

Lihatlah, betapa rakusnya DAP


Belum berkuasa dah berebut jawatan dalam kabinet, itupun kabinet bayangan. Nasib baiklah kabinet bayangan, kalau kabinet betul-betul, ntah apa jadi. satu lagi, nilaikanlah dari pembentukan kabinet bayangan, semuanya disapu oleh Dap, cuma sisa yang tinggal je dibagi pada PKR dan PAS. Tengoklah, betapa rakusnya DAP. Stail sebijik cam PAP kat Singapork. Orang lain tak penting, yang penting cuma orang cina aja.

Khamis, 5 Mei 2011

Demokrasi MCA

Keputusan MCA berhubung jawatan Kabinet selaras prinsip demokrasi: Chor

Tau tak apa, tapi bila dah selesai PRU13, puak=puak ni pula yang menuntut macam-macam. MCA dah buat ketetapan, Gerakan, MIC, SUPP, LDP bila lagi. Selagi puak korang tolak engkau orang, engkau orang kena jalan tunduk, tak boleh minta macam-macam. bagi puak-puak yang menang terima habuan.

Blogger 1