Khamis, 28 Julai 2011

Harimau Malaya

Piala Dunia 2014: Malaysia gagal ke pusingan seterusnya
28/07/2011 10:44pm

KUALA LUMPUR 28 Julai - Harapan Malaysia untuk melangkah ke pusingan ketiga Piala Dunia 2014 buat kali pertama tidak kesampaian selepas sekadar seri 1-1 dengan Singapura dalam perlawanan kedua pusingan kedua di Stadium Nasional, Bukit Jalil.

Harimau Malaya tersingkir menerusi agregat 6-4 di depan hampir 90,000 penonton, malah menutup perlawanan dengan 10 pemain selepas pemain gantian, Ahmad Fakhri Shaarani dilayangkan kad merah pada minit ke-93. - Utusan


Rasanya perlu tambah beberapa orang pemain daripada skuad Kelantan yang semakin meningkat prestasinya dalam liga tempatan. Apa pun, kita tetap beri sokongan padu pada Raja untuk mengemudi Harimau Malaya mara ke pusingan akhir Piala Asia nanti

Isnin, 18 Julai 2011

Kalau Dah Kaki Kelentong

baca sini


tak tahulah apa nak jadi, sekejap larang , sekejap tak larang. macam biskut pulak. bila boss besar sergah, dah kecut teloq...

dia orang buat keputusan, akhirnya UMNO jugak yang salah. memang dia orang ni maksum. dah macam malaikat pulak. tak ada salah langsung.

tak pa, kita tengok. boleh tak dia orang ni buat sempadan yang tinggi-tinggi agar orang islam tak dapat loncat masuk kat dalam pusat hiburan tu. orang bisnis ni mana peduli islam ke bukan islam. janji ramai datang, lagi banyak masuk ma... yang penting manyak tung, tung, tung, tung

Blogger 1