Isnin, 18 Julai 2011

Kalau Dah Kaki Kelentong

baca sini


tak tahulah apa nak jadi, sekejap larang , sekejap tak larang. macam biskut pulak. bila boss besar sergah, dah kecut teloq...

dia orang buat keputusan, akhirnya UMNO jugak yang salah. memang dia orang ni maksum. dah macam malaikat pulak. tak ada salah langsung.

tak pa, kita tengok. boleh tak dia orang ni buat sempadan yang tinggi-tinggi agar orang islam tak dapat loncat masuk kat dalam pusat hiburan tu. orang bisnis ni mana peduli islam ke bukan islam. janji ramai datang, lagi banyak masuk ma... yang penting manyak tung, tung, tung, tung

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blogger 1