Isnin, 9 Mei 2011

Anwar & Pandikutti

Betullah kata KuNan ni

Kalau nak suruh Anwar mohon maaf, sampai kiamat pun dia tak kan buat. Tapi kreditlah untuk DS Najib sebab tak ambik kisah dengan apa yang orang tua meroyan ni cakap. Bahkah tuduhan dan fitnah lebih dahsyat iaitu bersubahat dengan pembunuhan Altantuya, DS Najib tetap cool dan tak menggelabah. sebabnya, kalau memang tak buat dan tak buat salah, apa nak takut. bukan macam orang tua sekor ni, depan bini sakit belakang, depan boy jambu dan ayam pucat, sakit belakang pulih sekelip mata. tanya jam omega, naik angin, tanya dna, melenting, tanya video seks, tunjuk perut. wah, kalau gini senanglah semua perogol dan bakal perogol kat Malaysia ni, tunjuk perut ja, dah boleh lepas. Gelar PM pandikutti walhal sendiri Brader Anwar Bin Ibrahim. Tak jelas lagi ke, Tuhan dah tunjuk dari nama..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blogger 1