Selasa, 3 April 2012

Murtad

Isu murtad nampaknya makin meresahkan di Selangor. Dalam banyak pihak saling tuduh-menuduh siapa yang sepatutnya bertanggungjawab, boss yang pegang portfolio agama Islam nampaknya cool aja. Dia tak buat apa pun dia pernah kata nak menegakkan syariat Islam kat Selangor.

memang wajar PAS ambil peduli kerana sering kata yang ia memperjuangkan Islam. kenapa bila masalah murtad ni berlaku di negeri yang diperintah oleh mereka sendiri, PAS hanya jadi tunggul kayu. Nak harap PKR, jauh panggang dari api. Kalau dah sokong LGBT, apa kejadahnya nak tentang murtad pulak. Memang di bawah PR, kebebasan beragama itu diutamakan.

Dr. Rani

Dr. Hassan




salah pegang gamaknya ni, tu sebab jabatan agama tak tahu nak buat apa. macam-macam bukti dah tunjuk tapi masih tak buat apa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blogger 1