Ahad, 9 Mac 2014

pelik


hari ni dikejutkan dengan kehilangan pesawat boeing MAS. baca dan dengar komen di TV, banyak dapatan yang selama ni tak tahu dah jadi tahu...

cuma satu yang agak pelik... berdasarkan laporan dan ulasan... pesawat MAS tiba-tiba ghaib. kalau crash ke takkan mungkin tak dapat bagi signal....

harap tak ada kaitan dengan ni....?





kalau nak tuding jari pada MAS sebab lambat bagi info dan bertindak... rasanya memang tidak wajar. Kerajaan dan MAS kena ikut saluran dan peraturan yang betul. benda ni dah melibatkan banyak negara. kalau ikut pemikiran puak sebelah, memang semuanya senang dan main redah aja. 

apa pun... doakan saja kapal terbang, anak kapal dan penumpang semuanya berjaya ditemui dalam apa keadaan jua pun.

aku sebenarnya nak tulis tentang Nuar yang didapati bersalah kerana meliwat

baca sini

yang ni pun pelik juga. 

Peguambela Nuar macam macam dah surrender dan fedup... 

langsung tak boleh nak tentang dan lawan hujah Pendakwa. Kalau pun Nuar bersalah, tak kan mereka senang-senang aja nak ngaku salah. Tak kan mereka dah tak boleh langsung nak putar belit apa-apa bukti... kan itu kerja mereka. Lebih-lebih lagi bila Karpal jadi peguambela.... mesti ada cara dan mesti ada ruang.... kan mereka ni semua pakar spin..

dan ini menjejaskan peluang Nuar nak jadi MB....

mungkinkah.... 

perkara ini memang disengajakan oleh Karpal Singh. Lebih-lebih lagi dia pernah ingatkan agar Nuar bertaubat. Mungkin Karpal dah muak dengan kegilaan Nuar nak bertanding di Selangor dan seterusnya menjadi MB.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blogger 1