Isnin, 10 Mac 2014

kalau begini

kalau beginilah...

otak dia orang...

bila jadi menteri..... macam mana nak perintah negara....

bila kapal hilang.....

senang saja dia jawab.....





kalau ada orang hilang.... mesti dia jawab ada bermuda triangle kat tempat orang hilang tu... tak payah nak siasat....



yang ni pulak.... tak tahu nak beza fungsi kapal....



10009815_10152036230224998_881209219_n

tapi yang sian...

brader sorang ni....

 anwar-ibrahim-wan-azizah

laki sibuk urus rayuan liwat....

tak sudah-sudahnya liwat.... kalau dah kena 3 - 0, tak kan dapat ubah apa-apa....

inilah dapatan dari solat hajat Tolak Fitnah yang dibuat dulu.....

orang PAS kena fikir ni....

sampai tak ada masa nak kata apa-apa tentang tragedi MH370...

bini sibuk juga nak jadi calon PR untuk PRK Kajang...

patut... bini dia ni diharamkan untuk bertanding dalam pilihanraya...

dulu dah permainkan SPR dan parlimen...

mungkin kalau menang akan  permainkan pula DUN Selangor...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blogger 1