Khamis, 23 Januari 2014

sudah terang...

para jenderal besar UMNO...

yang kat bawah ni...

dah terang lagi nyata....

terang-terang memfitnah UMNO, tak kan tak mahu saman..



Jepun pun dah kuarkan kenyataan sebab apa Nuar tak boleh masuk Jepun...

tak kan nak ambik ringan je...

DAP ni memang anti Melayu... kalau dia nak serang dan terjah kerajaan... patut dia tuduh BN yang punya angkara... kenapa pulak mesti UMNO juga yang kena...

dahlah Tiang Chuak terang-terang membodohkan orang-orang besar UMNO.. tak kan yang kat atas pun tak ambil peduli....

kalau biar je.... memang sahlah, BN bakal bungkus dalam PRU nanti....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blogger 1