Rabu, 29 Januari 2014

sebab marah

sebab Jepun tak bagi Nuar masuk...

marah sungguh Nuar...

mengamuk sakan penjilat Nuar....

bakar bendera lagi.... 

nak boikot barang Jepun lagi...



 tapi marah Nuar tak reda....

Nuar paksa ADUN Kajang lepaskan jawatan...

Nuar nak jadi ADUN pulak...





 kali ni, dengan tittle MB, 

tak kan tak boleh lagi masuk Jepun....

mesti dia nak luku kepala pegawai yang tak bagi masuk hari tu....

 

 ***** kalau PAS nak pijak kepala Nuar.... dan PKR tinggal 13 kerusi...

 PAS harus kerah penyokongnya sokong BN....

yang penting.... 

MB dari PAS....

kononnya ini..


dengan syarat pulak....

BN letak calon UMNO...  dengan 48% pengundi Melayu ( pengundi Melayu PKR mungkin 3%atau 4% aja)... dan harap separuh pengundi India dan sedikit pengundi Cina daripada 41% ... rasanya BN boleh menang...

nak bagi MCA...

baik tak payah masuk bertanding.... MCA pun bukannya buat kerja.....

bagi je lah kerusi tu pada Nuar...









































Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blogger 1