Selasa, 6 Mac 2012

PAS buat lawak

sian ostat zizan ni. nampaknya jadi patung je. gara-gara dua exco parasit tu, zizan hilang kuasa MB walaupun jadi MB. hebat sungguh penangan dua ekor virus ni.namun, patutnya yang hilang kuasa MB ialah MB kelantan. isu air dan rasuah perlu diberi perhatian.dan lagi, bertahun-tahun perintah Kelantan buat rakyatnya terpaksa berhijrah ke luar negeri untuk cari pekerjaan.

kalau nak tengok orang kelantan, pergi je stadium bila Kelantan main bola kat mana-mana. sure boleh tengok berapa ramainya orang Kelantan yang berhijrah gara-gara MB yang syok sendiri.

berbalik pada ostat zizan ni, patutnya beliau boleh bangkitkan bai'ah yang telah dibuat oleh dua ekor malaun kemaruk kuasa tu.

Celaka dunia akhirat – Hadi

KUALA LUMPUR 21 Feb. — Setiap calon Pas yang bertanding dalam pilihan raya diwajibkan berbai’ah, satu bentuk pengakuan yang lebih besar dan berat daripada bersumpah, kata Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang hari ini.

Ini bagi menentukan calon tidak menyeleweng dari dasar Islam, cara dan matlamatnya, kata beliau.

Abdul Hadi berkata, sesiapa yang melanggar bai’ah yang dibuat “maka akan celaka dunia dan akhirat”.



dia orang dah menyeleweng tu. tak patuh pada ketua yang mengamalkan pemerintahan Islam cara PAS.

apa pun, lantak koranglah PAS. lagi korang porak peranda, makin besar meter BN untuk tawan Kedah. lagi ngkorang serabut, lagi cerah masa depan BN kat Kedah. Kita nak tengok juga bagaimana PAS pusat perintah Kedah. Yang jadi MB tu, semua cakap tak boleh terima sebab yang jadi MB orang yang terajui Jawatankuasa Pemandu Pas Pusat.

Utusan Malaysia Online - Berita Utama

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blogger 1