Khamis, 8 Mac 2012

Isu Khalwat Ostat

Ostat Bad buat kecoh dengan kes khalwatnya, Tengku Mahkota Pahang, Tengku Abdullah Sultan Ahmad Shah pulak yang jadi rimas. Dasar putar alam, kalau dah kantoi buat salah, ada je idea nak selamatkan diri. Bukan main konfiden lagi ostat ni kata konon, Tengku Mahkota Pahang, terlibat dengan kes khalwat tu.

Lepas ni, sapa-sapa ahli PKR yang ada bini cun, jauh-jauhkan lagi dari pandangan ostat ni. kut-kut dia pelawa gi umrah, jadi pulak macam pasangan ostat yang kena tangkap khalwat ni. kekacakan dan ketampanan ostat ni bukan alang kepalang.

agak-agak yang menarik pada ostat ni tentulah sinar matanya yang berapi-api dan senyuman maha manis yang bisa mencairkan hati siapa saja terutamanya perempuan.

ngeri pulak bila bayangkan bini penasihat PR pulak yang sangkut kat ostat ni.

Henti kaitkan nama saya dengan kes khalwat - Tengku Abdullah
08/03/2012 3:11pm

KUANTAN 8 Mac — Tengku Mahkota Pahang, Tengku Abdullah Sultan Ahmad Shah bertitah supaya pihak yang terlibat berhenti mengaitkan nama baginda dengan siasatan kes khalwat pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR), Dr. Badrulamin Baharon di negeri ini baru-baru ini.

Baginda bertitah dakwaan yang mengatakan bahawa baginda terlibat dalam siasatan kes itu adalah sangat mengejutkan kerana semasa kejadian itu, baginda tidak berada di tanah air.

"Ketika kejadian saya tidak ada di dalam negara, saya cuma nak tahu siapa yang terlibat... tak bolehlah kaitkan saya dengan kes ini sebab ini adalah masalah peribadi.

"Minta jasa baik hentikan perkara ini, saya harap tak perlulah kaitkan lagi nama saya dan jika kes ini (khalwat) memang berlaku, biarlah pihak yang bertanggungjawab yang menyiasat dan saya ikhlas tidak menyebelahi mana-mana pihak,” titah baginda.

Baginda bertitah kepada pemberita selepas meninjau beberapa venue Sukan Malaysia (Sukma) Pahang XV di Kompleks Sukan Pahang, Bandar Indera Mahkota di sini, hari ini. — BERNAMA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blogger 1