Rabu, 18 Januari 2012

Azwan Ali

Aku memang tak pernah percaya dengan mamat ego sorang ni. Berdamai dengan Umi sudah tentunya sebab laporan polis yang Umi buat. Mohon maaf pada Tun M tu sebab rezeki dah tertutup kot. Banyak stesyen TV dah tutup pintu pada mamat sengal ni. Siapa nak bagi job kalau perangai macam haramjadah. maki orang ikut sedap aje. Kalau boleh dah tak mahu tengok muka mamat ni. menyampah sangat. Kalau nak banding ngan Aznil, mamat ni dah di bawah tapak kaki Aznil dah. Cuba renung-renungkan, tak boleh ke jadi macam Pak Nil, tak pernah pun sakitkan hati orang.

Baca Azwan meraung sakan di sini. Kalau kes dah reda sikit, ada lah yang mamat ni sumpah seranah nanti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blogger 1