Jumaat, 14 Mac 2014

sesat 1

apa yang sesatnya bomoh ni....

pada aku tak sesat....

cuma ritualnya yang agak pelik....


hingga kata, buat malu satu Malaysia.....

bagi aku... yang bikin malu satu Malaysia ialah ketua pembangkang parlimen Malaysia ialah seorang biseks... 

kalau gay itu...  nafsu dia pada jantan saja.... yang ni.... dua-dua dia ada nafsu
pada jantan dan pada betina....

kan dahsyat tu....

sabit kesalahan bukan sekali, tapi dua kali....

  

ini laporan dari utusan

Sumber itu berkata, sistem itu mengeluarkan bunyi ping kira-kira sekali dalam tempoh sejam. Bagaimanapun, bunyi itu tidak menunjukkan pesawat berada di udara atau di darat. - Reuters 

bomoh tu kata...
mungkin berada dalam dimensi lain...
kalau hilang tanpa kesan dan jejak.....
ke mana lagi....

 









sama juga dengan  PR...
sebelum pilihan raya, guna khidmat bomoh ni untuk ramal peluang menang dalam PRU...
dan bomoh ni benar dalam ramalannya...

PR akan menang sokongan rakyat....
BN akan kalah....

betul.....

yang buat BN menang cuma kerusi dalam parlimen....


 
 
 
 


1 ulasan:

  1. Kamu tulis: apa yang sesatnya bomoh ni.... pada aku tak sesat....
    > Mungkin sebab otak kamu sehaluan dengan si bomoh ni...

    Kamu tulis: bagi aku... yang bikin malu satu Malaysia ialah ketua pembangkang parlimen Malaysia ialah seorang biseks... kalau gay itu... nafsu dia pada jantan saja.... yang ni.... dua-dua dia ada nafsu pada jantan dan pada betina....
    > Kebanyakan orang luar tak hairan pun sebab otak dema lebih kurang macam otak dia. Sebab tu lah hukuman yang dikenakan ke atas Anuwar tu dikatakan tak adil.

    BalasPadam

Blogger 1