Khamis, 13 Mac 2014

cuba tukar

semoga MH370 akan berjaya ditemui walau dalam keadaan apa sekali pun

 

usaha SAR nampaknya hanya tertumpu di lautan....

skop kecil dah jadi luas... 

dah menyeberang Tanah Melayu..


 

 



 tak bolehkah tambah fokus....

tak adakah usaha nak cari di darat pulak....

hutan kat banjaran tu tebal....

ada kemungkinan macam kemalangan heli kat Bario....

dan satu....


 


aku kasihan tengok pengarah DCA.....

cakap pun sangkut-sangkut... 

gagap dan macam susah nak susun ayat, hingga buat orang timbulkan macam-macam persepsi... 

kalau masalah utamanya sebab BI,  lantak ajalah dalam bahasa Melayu...

taulah wartawan tu nak cari terjemahan...

memang faham dalam situasi yang semakin beri tekanan... kadang-kadang benda yang selalu dibuat pun jadi bercelaru...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blogger 1