Ahad, 18 Ogos 2013

Manfaat



Kalau dah ada kuasa, siapa yang mesti didahulukan. Mestilah darah daging... Dia lantik pun, dia publish dia bagi tahu.... yang ni aku sokong...



aku memang tak berapa berkenan dengan menteri ni, tapi apa yang dia buat betul. Letak kat kementerian ke, atau kawasan parlimen tak payah nak gelabah.... kalau dapat kek, tak kan nak bagi orang lain, mesti kaum keluarga dulu yang dapat keutamaan, kalau ada lebih baru bagi kat orang lain....

siapa pun... tak payah nak tunjuk di sini, google aja pasti jumpa... adik beradik, anak, isteri, suami, cucu orang paling rapat pasti akan dapat manfaat bila berkuasa.....

jadi tak payah kutuk Nazri... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blogger 1