Selasa, 12 Februari 2013

Yes No

Sibuk didebatkan YES dan NO terhadap BN....




ada kata yang hadir cecah 100 ribu dan ada yang kata  80 ribu. pedulikanlah dengan angka. janji dalam gambar nampak penuh,  dahlah. 

balik pada isu YES dan NO. 

dalam 80 ribu yang datang, tak semua sokong BN. itu memang pasti. 

yang sokong BN dan kata YES majoritinya mungkin Melayu Islam. Samping bagi sokongan pada PM dan BN dapat juga tengok lelaki yang jadi fenomena seluruh dunia....



yang kata NO dah tentu sekali puak DAP. sambil nak memalukan PM yang dah bagi macam-macam kat dia orang ni.... nak juga tengok ....



lihatlah.... betapa kurang ajarnya puak-puak haramjadah ni.... lelaki yang sentiasa fikir-fikir dan fikir untuk memajukan  dan memakmurkan negara diperlekehkan.....


Kalau Permaisuri Agong pun boleh dihina.... apalah sangat nak hina dan malukan PM.... Puak DAP takkan pernah akan respek dengan Melayu....sebabnya....



sebabnya DAP dan terbiasa buli dan dera PAS. PAS konon dah berjaya tarbiah DAP tapi nampaknya.. sebaliknya pula... 

Untuk bakal PM, DAP tetap pilih Anwar sedangkan dalam PAS banyak sokong Hj. Hadi. Kalau tarbiah PAS berjaya, patutnya DAP akur dengan permintaan PAS....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blogger 1