Rabu, 21 November 2012

Alergik Rajagobal

Aku jarang nak komen bab bola ni. Tapi bila tengok aksi semalam, memang menyedihkan. Bahkan BH melaporkan tahap memalukan....Tapi Rajagobal mesti tengok aksi semalam lebih baik berbanding lawan lawan sebelumnya....

 

BH

Buat sakit hati, buat sakit jiwa. Entah dalam kepala Rajagobal ni agaknya masih manis dengan kejayaan menang piala Suzuki 2010.

Aku hairan, Kelantan menang banyak piala tapi pemain ciput. Patutnya dia bawa masuk dua atau tiga orang lagi pemain Kelantan untuk bagi kreatif bahagian tengah. Amar dan Khyril patut dah duduk bangku simpanan. Safiq dan Kunanlan pun macam dah hilang kreativiti. Prestasi dah surut. Takkan Rajagobal hanya fikir prestasi 2 tahun lepas tanpa mengambilkira prestasi semasa...

Aku bukanlah peminat pasukan Kelantan. Tapi Malaysia patut ada pemain sehebat pemain kat bawah ni... Kalau letak pemain yang tak menang apa-apa piala memang jahanam jadinya,,,










Tak tahu, kenapa Rajagobal alergik dengan pemain kat atas tu.... kalau bawa masuk dua atau salah seorang pasti tengah Malaysia akan jadi lebih baik...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blogger 1