Isnin, 13 Ogos 2012

Kalau dah datang seru...




Tak ada angin, tak ada ribut... tetiba pm dan isteri tunai umrah. Itulah, kalau dah datang seru.....


PERDANA Menteri, Datuk Seri Najib Razak dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor keluar dari Masjidil Haram selepas menunaikan ibadat umrah di Makkah, hari ini. Beliau berada di Arab Saudi sempena Sidang Kemuncak Luar Biasa Pertubuhan Kerjasama Islam (OIC).

















Ketua pembangkang pulak, dengarnya hari tu nak tunai umrah. Entah dah termakbul ke tidak. Harap hajat ketua pembangkang terlaksana. Dan kalau boleh tepeklah gambar depan kaabah. Takkanlah seorang pun tak boleh ambil. Kalau depan kaabah tu memang tak kan dapat ambil gambar, tapi takkan gambar kat Mekah pun tak boleh nak tempel.Setidaknya, ada juga pentaksub yang heboh-hebohkan.

Tapi bukan macam kat bawah ni....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blogger 1