Jumaat, 16 Mac 2012

Anak Murid Adam



dalam diam rupanya Adam ni dah ada pengikut. hebat sungguh dia ni. tapi rasanya kerajaan tak kan bagi hukuman pada dia ni. bijak sungguh dia ni guna AUKU untuk racun pelajar lain bencikan kerajaan. walhal tujuan asala nak gambarkan kerajaan Malaysia amat zalim.

dah nama PELAJAR, kenalah BELAJAR sungguh-sungguh. bukan nak berpolitik dan berdemo haram je. sebab tak ada peraturan macam AUKU lah jiran seberang kita ni menghadapi masalah nak kawal mahasiswa. ada je yang tak puas hati kat dia orang. dahlah suka berdemo, masa yang sama menjahanamkan pulak harta kerajaan. dahlah banyak ganggu ketenteraman awam, buang masa, buang tenaga, buang wang dan beri persepsi yang buruk pada negara. ini belum lagi banyak kerugian yang dialami oleh banyak pihak bila demo haram dibuat.


Baca Sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blogger 1