Sabtu, 25 Februari 2012

PKR Berkabung

Bersangka baik aja. Semua Ustaz itu ilmu agamanya tinggi. sejak kecil aku ditanam dengan fikiran begitu. Namun sejak dua menjak ni, kebanyakan pemimpin pembangkang yang menggelar diri mereka ustaz menjahanamkan title USTAZ yang aku anggap mulia itu.

ini Ustaznya



dan ini pasangannya



aku mohon ampun hujung rambut hingga hujung kaki andai berita ini fitnah. namun andai berita ini benar, mohon yang ditangkap khalwat jangan berdalih dan cuba putarbelitkan lagi isu. yang nyata, dia orang ditangkap berdua-duaan dalam bilik, berpakaian yang menimbulkan syak wasangka, dan begitu lama untuk buka pintu semasa serbuan dilakukan. 10 minit sudah cukup lama, inikan pula setengah jam.

boleh rujuk di sini. PISAU

Seorang pemimpin PKR ditangkap khalwat di Kuantan
25/02/2012 10:55pm

KUANTAN 25 Feb. – Seorang pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR) ditangkap khalwat dengan seorang wanita berstatus isteri orang di sebuah hotel di Balok di sini awal pagi ini.

Timbalan Pengarah Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP), Datuk Mohd Ghazali Abdul Aziz berkata, pemimpin PKR bersama wanita itu ditangkap oleh sepasukan penguat kuasa JAIP kira-kira pukul 3 pagi di bilik hotel berkenaan.

Siasatan lanjut sedang dijalankan, katanya ketika dihubungi bagi mengesahkan tangkapan berkenaan.

Mohd Ghazali bagaimanapun enggan mengulas lanjut penangkapan pemimpin PKR itu, yang pernah menggelarkan Penasihat parti, Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai Imam Mahdi. – BERNAMA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Blogger 1

bmf

bmf