Selasa, 28 Februari 2012

Mesti Badrulamin ada kung fu

Ostat Badarulamin kata, dia dibelasah oleh samseng dalam 20 orang. Tapi bila tengok gambar dia pergi JAIP, langsung tak ada kesan merah ke, biru ke kat muka. Kalau kat badan tu, mungkin teman khalwatnya lebih arif sebab masa tu dengarnya hanya paka towel. Tak ada juga tampal plaster ke kat muka ke, tapak tangan ke akibat dibelasah. Tulang-temulang pun tak ada yang patah gamaknya sebab ostat ni masih boleh jalan sendiri ke pejabat JAIP. waktu naik tangga pun steady aje seperti tak ada sakit apa-apa akibat dibelasah oleh samseng seramai 20 orang. Ostat siap senyum lagi, cam senyum puas aja.

rumusannya, dari aksi ke pejabat JAIP, ostat langsung tak menderita apa-apa kesakitan walau pun telah dibelasah sebegitu ramai samseng.




tak pulak macam orang kat bawah ni, lembik semacam.seorang je tonyoh muka dia, tapi suara salakan dia tembus ke bulan. tapi kalau jumpa jambu, jadi keras alang kepalang.




agaknya, aksi ostat ada persamaan dengan aksi di bawah kut. cuma, kat bawah ni, samseng dia lagi ramai. tapi kalau 20 orang tu, dah cukup tenaga untuk belasah seorang tua yang dah sampai separuh abad.

ostat ni memang banyak ilmu kut. ilmu pelemah samseng dan ilmu penakluk perempuan. hebat dia ni, nama mesti dah sebaris Anwar dan Mat Sabun.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blogger 1