Selasa, 31 Januari 2012

Sokong Israel




hari tu kata undang-undang liwat kat Malaysia ni dah lapok, undang-undang yang diwarisi dari penjajah. undang-undang ni perlu digubal atau dimansuhkan kerana undang-undang ni boleh jadi senjata untuk mengaibkan seseorang terutamanya orang politik.

lepas ni sokong pulak pasal keselamatan NEGARA Israel. aku tak peduli dia sokong Israel ke, Palestine ke, tapi satu hal yang perlu direnung bersama ialah.... gayboy tua ni mengakui kewujudan negara ISRAEL. dia iktiraf ISRAEL.

sebab terlajak cakap, ada pulak penjilat tahap babun yang samakan pendirian dia ni sama dengan HAMAS, nak tergelak pun ada. Gayboy tua ni tak pernah nak sokong PALESTINE ni kan pulak sama pendirian dengan HAMAS. dan satu lagi HAMAS hingga sekarang tak pernah mengiktiraf negara ISRAEL.


gayboy tua ni dah kena sumpahan rakyat. akal bukan kat kepala lagi tapi dah letak atas kepala lutut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blogger 1